راهنمای سامانه

ارسال درخواست مجوز های نمایشگاهی

کلیه شرکت هایی که قصد اخذ مجوز برگزاری نمایشگاه دارند ، باید بعد از ثبت نام در سامانه و نیز ثبت نام در بانک اطلاعاتی مجریان ذیصلاح نمایشگاهی و بعد از تایید اطلاعات ایشان به عنوان یک مجری ذیصلاح از بخش (( نمایشگاه )) در میز الکترونیک خدمات گزینه  (( درخواست مجوز برگزاری نمایشگاه )) را انتخاب کرده و مراحل آن را انجام دهند که مراحل به ترتیب به صورت زیر میباشد :

  1. عضویت در سامانه 
  2. ورود به سامانه با استفاده از نام کاربری و رمز عبور  
  3. مراجعه به صفحه اول میز الکترونیک خدمات 
  4. انتخاب گزینه (( نمایشگاه )) و سپس انتخاب گزینه (( درخواست مجوز برگزاری نمایشگاه ))
  5. در این قسمت بر اساس نوع درخواست یکی از انواع مجوز ها را انتخاب کنید و فرم مربوط به آن را تکمیل کنید

در همه موارد در منوی (( درخواست های من )) میتوانید از نتیجه و مراحل درخواست های خود مطلع شوید .

در این قسمت در صورتی که هرگونه سوال و یا پیگیری که نیاز داشتید از دفتر رویداد های تجاری میتوانید انجام دهید .

به مطالب این صفحه چه امتیازی میدهید ؟