راهنمای سامانه

راهنمای عضویت در سامانه

 

با توجه به اینکه کلیه خدمات سازمان به صورت الکترونیک در این میز ارائه میشود ، یکی از راه های تجمیع درخواست ها و سهولت ارائه خدمات ، فعال سازی کارتابل (پروفایل) ارباب رجوعان محترم میباشد. به همین منظور کلیه مشتریان (ارباب رجوعان) سازمان میتواند با عضویت در این سامانه – بدون نیاز به ذخیره کد های پیگیری درخواست ها – درخواست های  خود را ثبت و به سادگی پیگیری نمایند . به دلیل اهمیت موضوع احراز هویت کاربران (کسانی که درخواست فعال سازی کارتابل الکترونیک میدهند) برای یک بار فقط باید متقاضی بعد از ثبت نام درخواست کتبی خود را به همرای برخی مدارک مانند کارت ملی ، آگهی ثبت شرکت و ... ) به سازمان توسعه تجارت ایران و یا سازمان های صمت استان ها ارسال ، تا کارتابل ایشان تایید گردد و بلافاصله بعد از تایید کارتابل میتوانند درخواست های خود را ارسال نمایند .

  1. در صورتی که تا کنون عضو سامانه نشده اید با استفاده از لینک (( عضویت در سامانه )) به فرم ثبت نام اولیه هدایت خواهید شد 
  2. در فرم ثبت نام در ابتدا یکی از انواع شخصیت حقیقی / حقوقی را انتخاب نماید
  3. در صورتی که شخصیت حقیقی هستید کد ملی و در صورتی که شخصیت حقوقی هستید شناسه ملی خود را درج نماید 
  4. به دلیل اهمیت موضوع اطلاع رسانی دقیق و شفاف لطفا آدرس ایمیل و شماره موبایل خود را با دقت درج نماید 
  5. برای خود یک رمز عبور درج کرده و آن را به خاطر بسپارید
  6. گزینه ثبت نام را بزنید
  7. در این مرحله باید اطلاعات اولیه خود را (بسته به نوع ثبت نام حقیقی / حقوقی ) درج نموده و سپس دکنه ارسال را بزنید
  8. در پایان در صورتی که از صحت اطلاعات اطمینان دارید گزینه تایید نهایی و ارسال به سازمان را بزنید
  9. در این قسمت به دلیل اهمیت احراز هویت ثبت نام کننده باید فایل نمونه درخواست کتبی فعال سازی کارتابل الکترونیک را از سامانه دانلود و در سربرگ رسمی چاپ و بعد از امضاء و مهم مدیر عامل به هماره مدارک خواسته شده برای دبیرخانه سازمان توسعه تجارت ایران ارسال نمایید 
  10. پایان 

 

همواره از منوی (( درخواست ها من )) در بالا سایت میتواند درخواست های خود را مشاهده و از نتیجه آن مطلع شوید

 

 

به مطالب این صفحه چه امتیازی میدهید ؟