تاریخچه روز ملی برند برتر
در سال 94 مطابق با مصوبه هیأت محترم وزیران به شماره 83983/ت52207هـ مورخ 94/6/29 (آیین نامه ساماندهی تبلیغات کالاها و خدمات موضوع ماده هشت قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور) با موضوع ساماندهی برند و تبلیغات کالاها و خدمات ایرانی، مسئولیت انتخاب، ترویج و توسعه ی نام نشانهای برتر تجاری (برندهای برتر) به سازمان توسعه تجارت ایران واگذار شد و این سازمان با استفاده از روشهای معتبر جهانی نسبت به ارزیابی و انتخاب برندهای برتر از نگاه مصرف کنندگان داخلی اقدام نمود و متعاقب آن در سال ، 18 برند تجاری برتر کشور در سال 95 معرفی و توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت وقت و مقامات عالیرتبه مورد تشویق و تقدیر قرار گرفتند.
به مطالب این صفحه چه امتیازی میدهید ؟
مطالب مرتبط با
برند های برتر ایران
- شــناســـنامه خدمــت انتــخاب برنــــد برتــر
- مـــعرفـــی هــــــمکـــاران مرتـــــــــــبط
- کمیسیون ملی برنــد برتر تجاری
- ضرورت ارزیابی و انتـــخاب برنــدهای برتر ایرانی
- ثبـــت نـــام در رویداد انتــخاب برنــد های برتر
- رتبه بنـــدی برندهای تجـاری در گروهای کالایی
- فرآینــد انتخاب برنـــد برتر تجــــاری مــــــلی
- مـطالعـات و پژوهشهای مرتبــط با موضوع برند
- برنــــــدهای برتـــــر تجـــاری منــتــــخب
- فــــرم ثبـــت نام حضــــور در روز مــلی برند
- ارزیابــــی بــرنــــد های برتـــر سال ۱۳۹۷
- برگزاری همایش، سمینار و کنفرانس جهت معرفی برندهای صادراتی
- نظرسنجی
- پرسش های متداول